LIMP BIZKIT

Tablature pollution

Limp Bizkit
Alternative
Ajouter à mes artistes favoris
Format : Pollution, Limp bizkit
Version #2806007 mise en tablature par hansolo
Difficulté : 5/10

Pollution, Limp bizkit

Artist:limp bizkit Song:pollution Tabbed by Kevin Kline (DjScreeech@aol.com) I know this song is correct because i play guitar and i met the band (Fred Durst, lead singer, Sam Rivers, bass player and the guitarist. the drummer wasn't there he was swimming but i talked to him later) in a motel room and told me the bass and the guitar tab on how they play it. (DISTORTION ON) IN BEGGING SCRAPE CORDS E----------------------------------------------- B----------------------------------------------- G----------------------------------------------- D-------------------2-0-3-0-3-2---2-00-3-------- A--2--00-3-0-20-X3--2-0-3-0-3-2---2-00-3-X2----- E-------------------2-0-3-0-3-2---2-00-3-------- (DISTORTION ON BUT PLAY SOFTLY AND MUFFLE) E------------------------------------------------- B------------------------------------------------- G------------------------------------------------- D-2222-000--3--00--2-0-2-------------------------- A-2222-000--3--00--2-0-2--REPEAT SEVERAL TIMES---- E-2222-000--3--00--2-0-2-------------------------- (DISTORTION ON AFTER "NEVER UNDERSTAND!!!) E-------------------------------------------- B-------------------------------------------- G-------------------------------------------- D--2-00-3------2-0-3-0-2-0-2-0-3------------- A--2-00-3-X3---2-0-3-0-2-0-2-0-3--X4--------- E--2-00-3------2-0-3-0-2-0-2-0-3------------- YOU NEVER UNDERSTAND! PULUTION! THATS BASICALLY IT. IF I COULD I WOULD PROVIDE YOU WITH A SOUND CLIP SO YOU COULD GET THE TUNE AND THE TIMING. BELOW ARE THE WORDS JUST IN CASE YOU DIDN'T KNOW THEM. SORRY, I HAD TO EDIT IT CAUSE I GOT IN TROUBLE EARLIER CAUSE A KID LOOKED AT A TAB AND LYRICS THAT I DID ON A ICP SONG. IF YOU HAVE ANY OTHER REQUESTS E-MAIL ME AT "DJSCREEECH@AOL.COM" Yeaahh! Ah, ah, got that s***. Straight comin' at ya. To criticize is critical when diggin' on my concept Rhythms keep on buildin' like a smog. Gotcha' runnin' from tha' law. Maybe it's that low end smothered with tha' free-style. Maybe it's tha' thought of being on the bottom of tha' pile. Styles piled to the sky lines. Keep 'em on the sidelines Chokin' on my fly rhymes. You need tha' heimlich maneuver. This ain't no joke. You're gonna choke When I'm singin' it to ya'. When do you decide? (you decide) Then then you can know in your mind. (you decide) When do you decide? I'll probably never understand! Pollution!! You preach the noise about the words that you don't wanna hear! Pollution!! I keep tha' grip real tight on the mic when I spill! Pollution!! You preach the noise about the words that you don't wanna hear! Pollution!! I keep tha' grip real tight. Breaker breaker 1-9 spittin' out that skill. Suicidal punk lemme know you're real. I'm walkin' on a thin line with a sticky bass line. Now you're stuck with tha' flow runnin' through your mind. So if you're crossin' over, let me know you're real. With them flecks on your neck, now you got the feel. I rumble like tha' thunder. This time you're goin' under. Lemme know then, what the f*** is even going down? (down, down, down) I listen to 'em stereotype and then complain. I can't refrain from bringin' on the pain. When do you decide? (when did you decide) To be narrow in your mind. (when did you decide) When do you decide!? I'll probably never understand! Pollution!! You preach the noise about tha' words that you don't wanna hear! Pollution!! I keep the grip tight on tha' mic when I spill! Pollution!! You preach the noise about tha' words that you don't wanna hear! Pollution!! I keep tha' grip real tight, oh. That's it, that's it. Somebody told me to turn down that volume. I'm gonna bring that beat back. And when they tell Sam to turn down that bass, I'm gonna bring that beat back. And when they tell me to turn down the vocal, I'm gonna bring that back. And when they tell us to shut tha' f*** up! I'M GONNA BRING THAT BEAT BACK!! Yeah, gonna bring that beat back! Woah, gonna bring that beat back! Wahh, gonna bring that beat back! You, you, you said, "Bring that beat back!" When do you decide? Then then you can know in your mind. When do you decide!!? I'll probably never understand! Pollution!! You preach the noise about tha' words that you don't wanna hear! Pollution!! I keep the grip tight on tha' mic when I spill! Pollution!! You preach the noise about tha' words that you don't wanna hear! Pollution!! Gonna bring that beat back! We're gonna bring that beat back. (Bring it, bring it, bring it, bring it!) I'm gonna bring that beat back, beat back, bring that beat back, beat back, bring that beat back, bring that! So shut tha f*** up Back, back, back, back, back, back, back, etc... (Fred, shut up alright. This is me tellin' you to shut up) Bring that f***in' beat back! (Shut up!) you sucker! F***in' sucker. (Fred, shut tha' f*** up!) Song. We're done.


Aide la communauté à toujours proposer les meilleures tabs en premier : cette tab n'a pas encore reçu assez de votes !
Clique sur les étoiles ci-dessous pour donner ton avis sur sa qualité.
Note cette tablature :

Pollution

Album : Three Dollar Bill, Yall$

plus de tablatures de cet albumVoir cet album



Connecte toi pour déposer un commentaire sur cette tablature !

tablature Pollution limp bizkit

Cette Pollution de limp bizkit est la création ou l'interprétation personnelle de l'artiste qui l'a déposé.
Conformément aux dispositions du Code de la Propriété Intellectuelle, seule l'utilisation de cette représentation pour un usage privé, réduite au cercle de famille, et la reproduction (impression, téléchargement) pour un usage strictement personnel, sont autorisés.
Rappel : Pour se conformer aux lois sur la propriété intellectuelle, les paroles de chansons ne sont pas autorisées sur Partoch.com. Retour aux Tablatures de limp bizkit.